Produkty

Call center

Jak możemy Ci pomóc?

Proponujemy nie tylko sprawne procesy operacyjne, lecz także aktywnie wspieramy działania post-sprzedażowe firm. Jesteśmy świadomi, że dobre relacje z Uczestnikami oraz dostęp do pełnej i szybkiej informacji o produktach są dla naszych Klientów rzeczą bardzo istotną. Oferujemy profesjonalne rozwiązania ukierunkowane na komunikację z Uczestnikami i wspierające budowanie z nimi dobrych relacji.

  • Call Centre – Udostępniamy naszym Klientom profesjonalną usługę Call Centre, która może być skierowana zarówno do Uczestników, jak i dystrybutorów. Zakres funkcjonowania dedykowanej linii telefonicznej dostosowujemy do oczekiwań Klientów. Operatorzy Call Centre przechodzą systematyczne szkolenia, organizowane przez towarzystwa funduszy inwestycyjnych, mające na celu zapewnienie najwyższej jakości świadczonych usług.
  • Interaktywne usługi informacyjne – oferujemy mechanizmy pozwalające na bezpośrednie uzyskiwanie przez inwestorów informacji na temat stanu ich inwestycji, rozliczonych transakcji, wyceny funduszy itp. Mechanizmy te pozwalają na 24-godzinny dostęp do informacji za pomocą telefonu [IVR] lub strony internetowej, mogą także zostać użyte jako aplikacje do składania zleceń i innych oświadczeń.

Poznaj wdrożenia z Call Center

Porozmawiajmy o Call Center

Zamów rozmowę telefoniczną korzystając z formularza lub skontaktuj się bezpośrednio z naszym ekspertem – doradzimy i pomożemy.


    Tomasz Kowalik

    Dyrektor Sprzedaży Grupy ProService Finteco

    +48 668 837 348